Cautam variante alternative
| Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti |
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
| Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Cautam variante alternative
| Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti , Plecare din {{price.dep_city_name}}
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
| Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele |
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti , Plecare din {{price.dep_city_name}}
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Intrebari si raspunsuri despre Hotel Cristina By Tigotan
Intrebare: Hotel Cristina By Tigotan este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel Cristina By Tigotan nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Detalii Hotel Cristina By Tigotan din Las Palmas De Gran Canaria, Spania
Acest hotel la plajă, ideal pentru turiști de la plajă, se află în centrul orașului Las Palmas, la cam 300 de m de plajă.
Cel mai apropiat aeroport este Gran Canaria - Las Palmas (LPA) și se află la aproximativ 25 de km.
Cele 312 camere, cele 18 suite, cele 30 de camere single și cele 262 de camere duble sunt împărțite pe 10 etaje la ele se poate ajunge cu un lift.
Personalul prietenos de la recepție vă răspunde cu plăcere la orice întrebare.
O cameră de bagaje, un seif, un schimb valutar și un bancomat se numără printre facilitățile hotelului.
În spațiile comune, conexiunea Wi-Fi le oferă clienților acces la internet.
La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor.
Locul de cazare dispune de o serie de comodități pentru persoanele în scaun cu rotile.
Unitatea de cazare dispune de facilități pentru persoanele în scaun cu rotile.
Clienții pot hoinări sau face cumpărături la un supermarket și în alte magazine.
Printre celelalte facilități ale hotelului se numără un spațiu cu televizor.
În cazul în care călătoresc cu mașina, clienții pot să parcheze într-un garaj sau în parcare (contra cost).
Printre alte servicii se găsesc un serviciu de îngrijire a bebelușilor, un serviciu de închiriat mașini, asistență medicală, un serviciu de transfer, room-service, un serviciu de spălătorie, un coafor și o spălătorie de tip self-service.
Ziarul cotidian este gratuit pentru clienți.
În spațiul pentru afaceri (centrul de afaceri) stau la dispoziție un fax și un proiector.
Un aparat de aer condiționat și încălzire reglabilă la nivel central creează o atmosferă plăcută în camere.
În majoritatea spațiilor de cazare, clienții se pot bucura de vederea la mare de la balcon sau terasă.
Camere dispun de un pat „King size” și de o canapea.
De asemenea, pot fi puse la dispoziție pătuțuri pentru bebeluși și paturi suplimentare.
De asemenea, sunt disponibile un seif, un minibar și un birou.
Echiparea de bază cuprinde de asemenea și un frigider.
Un telefon cu apelare directă, canale prin satelit și WiFi-ul oferă un concediu confortabil.
Băile sunt dotate cu un duș, o cadă și un bideu.
Un uscător de păr, halate de baie și telefonul sunt disponibile pentru folosința zilnică.
Se oferă spre rezervare camere adaptate pentru scaun cu rotile.
Locul de cazare oferă camere de familie și camere de nefumători.
Piscina exterioară se potrivește perfect pentru odihnă activă sau antrenament acvatic regulat.
Este disponibilă și o terasă cu șezlonguri și umbrele de soare.
La barul piscinei/snack-bar sunt oferite băuturi răcoritoare.
Cei ce vor să facă mișcare pot alege între tenis și partide de golf.
Oferta sporturilor acvatice și de plajă include windsurfing.
În sala de fitness clienții pot face sport după o zi plină de evenimente și își pot face rezerve noi de forțe și de sănătate.
În unitatea de cazare sunt propuse diverse oferte de relaxare, ca de exemplu spa, saună, baie de aburi, terapii prin masaj și solariu.
În timpul liber, muzică live, o discotecă și un club de noapte oferă distracție pe măsură.
Locurile unde se poate lua masa cuprind un restaurant, o cafenea și un bar.
Se oferă spre rezervare demipensiune.
Un bufet bogat la micul dejun, prânz și un bufet variat de seară sunt delicioase și pregătite foarte diversificat.
La cerere pot fi pregătite feluri de mâncare dietetice și feluri de mâncare vegetariene.
De asemenea, hotelul pune la dispoziție oferte speciale de masă.
La locul de cazare sunt acceptate următoarele carduri de credit: American Express, Visa, Diners Club și MasterCard.
Hotel Cristina By Tigotan din Las Palmas De Gran Canaria, Spania, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 4*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.md in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.