Cautam variante alternative
| Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti |
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
| Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Intrebari si raspunsuri despre Hotel Panorama
Intrebare: Hotel Panorama este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel Panorama nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Restricții de călătorie
În contextul pandemiei COVID, facem tot posibilul să fim alături de toți turiștii noștri, încercând să aducem aici diferite surse și informații privind restricțiile și condițiile de călătorie.
Înainte de a vă rezerva vacanța dumneavoastră pentru Hotel Panorama, din Heidelberg City Centre, Germania, vă rugăm să verificați restricțiile de călătorie spre Germania la următorul link
https://mfa.gov.md/ro/content/alerte-de-calatorie-covid-19
Puteți accesa site-ul oficial al Uniunii Europene, unde veți găsi informații actualizate privind restricțiile de călătorie
https://reopen.europa.eu/en
Actualizări periodice cu țărilor de pe așa numita lista galbenă se pot găsi pe site-ul oficial al Institutului de Sănătate Publică
ttps://mfa.gov.md/ro/content/alerte-de-calatorie-covid-19
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul website-urilor publice (guvernamentale) ale căror link-uri le-am prezentat. Măsurile adoptate de guverne sunt în continuă evoluție, astfel că vă rugăm să reveniți frecvent pentru actualizări și să vă bazați pe informațiile emise de Guvernul României și de către guvernul țării de destinație Germania. Astfel, veți fi în permanență conectat la cele mai noi știri.
Foarte important!
În cazul în care v-ați decis și doriți să faceți o rezervare pentru Hotel Panorama, din Heidelberg City Centre, Germania, este mai util ca oricând să optați pentru o asigurare de tip Travel sau Storno, precum și pentru o asigurare medicală. Acestea vă pot scuti de eventualele probleme care pot apărea înaintea sau după începerea concediului dumneavoastră. Informațiile despre asigurări precum și tarifele pentru acestea le găsiți în pagina de rezervare.
Detalii Hotel Panorama din Heidelberg City Centre, Germania
: We would like to enthusiastically welcome you to the Hotel Panorama.
We know how hard it is to start the day on an empty stomach, so be sure to make use of our daily breakfast service when you stay with us.
The hotel has plenty of parking spaces available.
If you require parking facilities, paid car parking spaces are available on request.
Guest will receive a complimentary bottle of water upon check-in.
Stay connected with the internet (WLAN) service.
Make yourself at home If you need a wake-up call or secure spot to store your valuables, our reception staff have a safe and are available day and night.
Guests of this hotel may find it convenient to use the elevator to the upper floors.
Where you will stay All of our guests enjoy having high-speed internet access, a work desk as well as a properly functioning phone featured in all of our rooms.
Hotel-services, for example cable television for visual and audio entertainment as well as a radio receiver, are featured in all of our rooms.
In your hotel room's bathroom you'll find a shower and a blow-dryer.
Your mobile phone is with you almost 24/7.
For this reason, we made sure that all our rooms offer a great mobile connection.
Toddler beds are also available in our rooms, please request when making a booking.
Business hours of reception: Every day: from 00:00 to 00:00 .
Hotel Panorama din Heidelberg City Centre, Germania, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 3*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.md in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.